ای-نماد عضو نظام صنفی اتاق بازرگانی

انبار گردانی سورین نت

خبرخوان

نوشته های بلاگ "2023" از "اردیبهشت"

عملکرد ماژول فیبر نوری
| 0

عملکرد ماژول فیبر نوری

ماژول‌های فیبرنوری، از جمله قطعات کلیدی در شبکه‌های فیبر نوری هستند که برای انتقال اطلاعات با سرعت بالا و فاصله بلند استفاده می‌شوند. در این مقاله، به معرفی انواع مختلف ماژول‌های فیبرنوری، عملکرد آن‌ها و کاربردهایی که در شبکه‌های فیبرنوری دارند، پرداخته خواهد شد.
فرایند مسیر یابی
| 0

فرایند مسیر یابی

Routing به فرایند پیدا کردن مسیر مناسب و انتقال اطلاعات در یک شبکه یا انتقال داده ها به شبکه ی دیگر گفته می شود. Router با استفاده از پروتکل و الگوریتم های ویژه و یا به صورت static مسیرهای درست انتقال داده و اطلاعات را یاد می گیرد.
سوییچ در شبکه
| 0

سوییچ در شبکه

سوییچ  یکی از مهم ترین ابزار در تجهیزات اکتیو شبکه می باشد که در این مقاله سعی بر این است که به سوالاتی چون سوییچ چیست و چه کاربردی دارد، جدول مک آدرس سوییچ و انواع سوییچ بپردازیم.
نحوه تنظیمات مودم فیبر نوری HG8245H
| 0

نحوه تنظیمات مودم فیبر نوری HG8245H

در این مقاله با روش تنظیمات مودم hg8245h تنظیمات wifi hg8245h و نحوه تغییر سرعت وایرلس HG8245H آشنا خواید شد این مودم یکی از مودم های تک بانده شرکت هواوی می باشد این مودم 4 پورت شبکه گیگ، دو پورت تلفن و یک پورت USB است که باتوجه به امکانات ذکر شده بهترین مودم برای شرکت ها و سازمان های کوچک می باشد.
تکنولوژی پر قدرت برای شبکه‌های بی‌سیم
| 0

تکنولوژی پر قدرت برای شبکه‌های بی‌سیم

مفهوم MIMO یا Multiple-Input Multiple-Output به معنای چند ورودی چند خروجی است و یکی از تکنولوژی‌های ارتباطی پر قدرت در شبکه‌های بی‌سیم است. در این مقاله، به معرفی MIMO ، عملکرد آن و کاربرد‌هایش در شبکه‌های بی‌سیم پرداخته خواهد شد.
بهترین مودم تک باند فیبر نوری
| 0

بهترین مودم تک باند فیبر نوری

یکی از مودم های خوش نام و پر متقاضی شرکت هواوی مودم hg8245h است. شرکت هوآوی یکی از برندهای مطرح در زمینه ی تولید و طراحی مودم می باشد. تعداد قابل توجهی از مودم های هواوی در زمینه ont که همان مودم فیبر نوری است ساخته می شوند. در این مقاله سعی بر این داریم تا از قابلیت های مودم hg8245h به طور مفصل صحبت کنیم با ما همراه باشید.
قابلیت DDM در ماژول فیبر نوری
| 0

قابلیت DDM در ماژول فیبر نوری

قابلیت Digital Diagnostics Monitoring یا DDM در ماژول های فیبرنوری به شما امکان مانیتورینگ و گزارش‌دهی از پارامترهای کلیدی مرتبط با عملکرد ماژول را می‌دهد. این پارامترها شامل دما، ولتاژ، سطح قدر
تبدیل مودم به روتر
| 0

تبدیل مودم به روتر

همانطور که می دانید مودم ها سیگنال های الکترونیکی را بر روی خطوط تلفن یا کابل های کواکسیال و یا دیگر کابل ها ارسال می کند به این معنا که داده ها و اطلاعات دیجیتالی را به سیگنال های آنالوگ تبدیل می کند و بالعکس.
خرید مودم EG8247W
| 0

خرید مودم EG8247W

مودم فیبر نوری EG8247W، یکی از محصولات شرکت Huawei است که برای اتصال به شبکه‌های فیبر نوری به‌کار می‌رود. این مودم، از تکنولوژی GPON (GigabitPassiveOpticalNetwork) پشتیبانی می‌کند و با سرعت بالا و پایداری بیشتری نسبت به مودم‌های معمولی کار می‌کند. در این مقاله، به بررسی مشخصات و قابلیت‌های این مودم پرداخته خواهد شد.
پروتکل در شبکه چیست
| 0

پروتکل در شبکه چیست

پروتکل ها و یا قوانین برای برقراری ارتباطات در بین سیستم ها مورد استفاده قرار می گیرد. با ما تا انتهای این مقاله باشید تا در مورد پروتکل شبکه و انواع آن آشنا شویم.
توپولوژی شبکه چیست
| 0

توپولوژی شبکه چیست

در حیطه ی فناوری اطلاعات network به مجموعه ای متشکل از سیستم های کامپیوتری، نرم افزار و سخت افزار و تجهیزات مرتبط به شبکه گفته می شود و در حالت کلی شبکه به دو گروه پسیو و اکتیو تقسیم می شوند. در این مقاله می خواهیم انواع توپولوژی های شبکه را مورد بررسی قرار دهیم.
مدل لایه ای OSI در شبکه های کامپیوتری
| 0

مدل لایه ای OSI در شبکه های کامپیوتری

مدل osi یک مدل مفهومی و عملیاتی نشده است اما پروتکل هایی مانند TCI IP بر اساس آن نوشته شده و به کار می رود. حال این سوال پیش می آید مفهوم OSI  چیست و چرا ایجاد شده است؟ در پاسخ باید بگوییم OSI مخفف عبارت Open System Interconnection می باشد و استانداردی است که بر طبق آن سیستم های کامپیوتری می توانند با یک دیگر ارتباط برقرار کنند.