ای-نماد عضو نظام صنفی اتاق بازرگانی

انبار گردانی سورین نت

خبرخوان

نوشته های بلاگ "2023" از "تیر"

کابل های opgw چیست
| 0

کابل های opgw چیست

کابل OPGW یکی از کابل های فیبر نوری می باشد که در خطوط توزیع و انتقال هوایی به کار برده می شود. کابل OPGW در سال 1997 توسط شرکت BICC به ثبت رسید و در سال 1980 میلادی این کابل به مورد استفاده قرار گرفت.
10 نکته مهم در کاهش پینگ
| 0

10 نکته مهم در کاهش پینگ

در این مقاله می خواهیم در مورد ping و راه حل های کاهش ping را بیان کنیم. پینگ (Ping) به عنوان یکی از شاخص‌های مهم عملکرد شبکه می باشد؛ و میزان زمانی را که یک پکت (packet) از دستگاه شما به یک دستگاه دیگر در شبکه ارسال می کند را، اندازه‌گیری می‌کند. با افزایش پینگ، زمانی که یک پکت برای رسیدن به مقصد خود نیاز دارد، افزایش پیدا می کند؛ بنابراین، کاهش پینگ می‌تواند بهبودی در عملکرد شبکه و کاهش تاخیر در انتقال داده‌ها به دستگاه مقصد را به همراه داشته باشد.
بهترین تجربه سرعت با مودم x6
| 0

بهترین تجربه سرعت با مودم x6

مودم EG8145X6 یکی از مودم‌های FTTH (Fiber to the Home) شرکت Huawei است که برای اتصال به اینترنت فیبر نوری نیاز دارد. مودم x6 از فناوری GPON پشتیبانی می‌کند و با سرعت‌ بالا و قابلیت‌های متفاوتی که دارد برای استفاده در منازل و شرکت‌ها بسیار مناسب می باشد. در این مقاله به طور مفصل به ویژگی‌ها و قابلیت‌های این مودم پرداخته شده است.
نکاتی در مورد خرید مودم گیمینگ
| 0

نکاتی در مورد خرید مودم گیمینگ

تعداد بیشماری از کاربران تصور می کنند سخت افزارهایی که از آخرین فناوری استفاده می کنند عملکرد بهتری را ارائه می دهند همانطور که می دانید این نظریه ای نامحبوب است و شما می بایست باتوجه به نیازهای خود از به روزترین تجهیزات استفاده کنید. خرید مودم های گیمینگ
استانداردهای فیبر نوری
| 0

استانداردهای فیبر نوری

در مقاله پیدایش فیبرنوری اشاره کردیم که فیبرنوری متشکل از تارهای فیبر نوری بسیار باند و منعطف است که از شیشه و یا پلاستیک ساخته شده اند و با کنار هم قرار گرفتن تعدادی از تارهای فیبرنوری دورن چندین لایه روکش، کابل فیبرنوری پدید می آید.
ساختار کابل های فیبر نوری
| 0

ساختار کابل های فیبر نوری

کابل های فیبر نوری متشکل از تارهای نوری بلند و منعطف هستند که جنس این تارها از شیشه و یا پلاستیک می باشند؛ با قرار گرفتن تعدادی از این تارهای نوری در کنار یک دیگر کابل های فیبرنوری به وجود می آیند. فیبرهای نوری اطلاعات و داده ها را به شکل نور با سرعت و حجم بالا در مسافت های طولانی انتقال می دهند.
مودم فیبر نوری HUAWEI HG8245H
| 0

مودم فیبر نوری HUAWEI HG8245H

یکی از مودم های خوش نام و پر متقاضی شرکت هواوی مودم hg8245h است. شرکت هوآوی یکی از برندهای مطرح در زمینه ی تولید و طراحی مودم می باشد. تعداد قابل توجهی از مودم های هواوی در زمینه ont که همان مودم فیبر نوری است ساخته می شوند. در این مقاله سعی بر این داریم تا از قابلیت ها و تنظیمات مودم hg8245h به طور مفصل صحبت کنیم با ما همراه باشید.