ای-نماد عضو نظام صنفی اتاق بازرگانی

انبار گردانی سورین نت

خبرخوان

نوشته های بلاگ "2023" از "خرداد"

نام گذاری سوئیچ های سیسکو
| 0

نام گذاری سوئیچ های سیسکو

تا به حال به نحوه ی نام گذاری سوییچ های سیسکو دقت کرده اید. این شرکت نام سوییچ های خود را به دقت و با ساز و کار خاصی انتخاب می کند در این مقاله سعی بر این داریم تا نحوه ی خواندن اسامی سوییچ های سیسکو و نحوه ی نام گذاری آن ها را بازگو کنیم.
انتخاب مودم دو باند یا تک باند
| 0

انتخاب مودم دو باند یا تک باند

یکی از چالش های پیش رو در خرید مودم های فیبرنوری برای کابران انتخاب بین مودم های تک باند و دو باند است چرا که نوع انتخاب شما تاثیر مستقیمی بر روی کیفیت و سرعت اینترنت می گذارد. در این مقاله قصد داریم با مفهوم دوال باند و تفاوت آن با مودم های تک باند را بیان کنیم.
kvm switch
| 0

kvm switch

یکی از راه های استفاده از سیستم های مختلف با یک موس و کیبورد به طور همزمان استفاده از تجهیزات شبکه آن هم switch شبکه KVM می باشد در ادامه ی این متن قصد داریم شما را با مزایا و کاربردهای سوییچ KVM آشنا نماییم.
همه چیز در مورد مودم 4fg
| 0

همه چیز در مورد مودم 4fg

مودم فیبر نوری 4FG یکی از تولیدات شرکت فایبرهوم است. این شرکت معروف به تولید تجهیزات شبکه و تجهیزات ارتباطی است.
شروع فعالیت سیسکو
| 0

شروع فعالیت سیسکو

در اوایل دهه 80 میلادی با اختراع کامپیوترهای شخصی دنیای جدیدی از تکنولوژی آغاز شد. با وجود کامپیوترهای شخصی در بین سازمان ها و شرکت های مختلف نیاز به شبکه کردن سیستم ها افزایش پیدا نمود. همچنین باید توجه کرد که فناوری شبکه های محلی همانند ethernet و token ring قبل از کامپیوترهای شخصی وجود داشتند و کامپیوترهای mainframe از آن ها استفاده می کردند.
انواع ماژول های فیبرنوری
| 0

انواع ماژول های فیبرنوری

ماژول‌های فیبر نوری به عنوان یکی از اجزای اصلی شبکه‌های ارتباطی، به منظور انتقال داده‌ها به صورت نوری به کار می‌روند. این ماژول‌ها به دلیل سرعت بالا، قابلیت پشتیبانی از فواصل بلند، پایداری در برابر نوسانات درجه حرارت و ... از آن‌ها در سیستم‌های ارتباطی، شبکه‌های کامپیوتری و شبکه‌های مخابراتی استفاده می‌شود.
IP Routing
| 0

IP Routing

Routing به فرایند پیدا کردن مسیر مناسب و انتقال اطلاعات در یک شبکه یا انتقال داده ها به شبکه ی دیگر گفته می شود. Router با استفاده از پروتکل و الگوریتم های ویژه و یا به صورت static مسیرهای درست انتقال داده و اطلاعات را یاد می گیرد.
مقایسه مودم فیبرنوری HG8245Q  با EG8247W5
| 0

مقایسه مودم فیبرنوری HG8245Q با EG8247W5

در این مقاله می خواهیم دو مودم پر فروش و جدید را به شما معرفی کنیم قبل از معرفی این دو مودم بهتر است به شرکت سازنده ی آن ها و مشخصات فنی آن را بهتر بشناسیم. شرکت هواوی یک شرکت به نام و پر طرفدار در ایران است که بسیاری از محصولات آن در بازار عرضه می شود. شرکت Huawei در
انواع روتر سیسکو
| 0

انواع روتر سیسکو

برای اینکه بتوانیم یک شبکه راه اندازی کنیم می بایست یک سری از تجهیزات را در اختیار داشته باشیم؛ هر کدام از این تجهیزات وظیفه معین و مشخصی دارند که در یکی از گروه تجهیزات اکتیو و یا پسیو قرار می گیرند. روترها داده ها و اطلاعات را در بی
هاب و انواع آن
| 0

هاب و انواع آن

Hub شبکه یکی از دستگاه ها برای برقراری ارتباط nodeهای یک شبکه محلی است. زمانی که hub اطلاعات و داده ها را دریافت می کند آن را برای تمامی portها ارسال می کند تا به node مقصد برسد. Hub شبکه یا اترنت یکی از مقرون به صرفه ترین دستگاه های بسط دهنده network می باشد؛