ای-نماد عضو نظام صنفی اتاق بازرگانی

انبار گردانی سورین نت

مودم فیبر نوری HUAWEI HG8245H

یکی از مودم های خوش نام و پر متقاضی شرکت هواوی مودم Huawei EchoLife HG8245H است. شرکت هواوی یکی از برندهای مطرح در زمینه ی تولید و طراحی مودم های فیبر نوری می باشد.

مودم فیبر نوری هواوی HG8245H یک مودم فیبرنوری است که به طور گسترده در شبکه‌های اینترنت فیبر نوری مورد استفاده قرار می گیرد؛ این مودم نه تنها به عنوان یک مودم بلکه به عنوان یک گیتوی (Gateway) نیز عمل می‌کند. این دستگاه به کاربران امکان می‌دهد تا از فناوری فیبرنوری برای دسترسی به اینترنت با سرعت و پایداری بالا استفاده کنند و در کلاس +B در بازار جهانی عرضه می شود. مودم هواوی HG8245H یکی از بهترین مودم ها در شرکت و سازمان ها می باشد چرا که باتوجه به امکاناتی که دارد بسیار مقرون به صرفه است.

 

 

ویژگی‌های مودم فیبر نوری HG8245H:

مودم فیبر نوری Ehcolife HG8245H هواوی دو آنتن بلند با قدرت آنتن 5dbi دارد که فضای وسیعی را تحت پوشش قرار می دهد. سرعت WIFI مودم H با وجود باندهای 2.4 گیگاهرتزی حدود 300 مگابیت بر ثانیه می باشد و به عنوان یک مودم تک باند از سرعت قابل توجهی برخوردار است؛ همچنین مودم هواوی HG8245H دارای چهار پورت شبکه از نوع گیگ و با سرعت 1000 مگابیت بر ثانیه می باشد و دارای دو پورت تلفن FXS که می تواند خطوط شهری با پروتکل های SIP را به خط شهری آنالوگ تبدیل نماید.

خط شهری آنالوگ همان خط تلفن است که به تمامی تلفن های بی سیم و باسیم متصل می شود. اگر خطوط خریداری شده از شرکت مخابرات بیش از 2 عدد باشد برای راه اندازی آن شما می توانید از Gateway استفاده نمایید اما اگر زمانی بخواهید روی خود سرور voip یا سانترال تحت شبکه راه اندازی کنید دیگر نیاز به تهیه ی Gateway نمی باشد چرا که این سرویس خود دارای SIP می باشد و به راحتی می توان خطوط SIP شرکت مخابرات را بر روی سرور راه اندازی نمود.

یکی دیگر از ویژگی های مودم HG8245H پورت USB است که شما با استفاده از این امکان به راحتی می توانید تمامی فایل ها و داده های خود را به کاربرانی که به مودم شما متصل هستند ارسال کنید.

تجهیزات شرکت هواوی این امکان را دارند تا بتوانند به صورت همزمان چند دیش وایرلس را در یک یا چندین جهت پشتیبانی نمایند به این معنا که به صورت همزمان یک دستگاه Wireless می تواند با چندین نقطه ارتباط برقرار کند که بر همین اساس تعداد Dishها و یا فرکانس های مختلفی که بر روی این تجهیزات قرار می گیرند، از آن ها تحت عنوان Single Chain (تک کاناله) و یا دو Dish به صورت همزمان Dual Chain یاد می شود که در حقیقت Chain به معنای آنتن می باشد. مودم هواوی HG8245H از MIMO 2*2 نیز پشتیبانی می کند. MIMO مخفف عبارت Multiple Input Multiple Output است که در اصطلاحات فنی به Dual Chainها MIMO 2*2 نیز می گویند. با استفاده از آنتن های دو قطبی Dual Polarized برای هر کانکتور در تجهیزات وایرلس استفاده نمود و سرعت ارتباط را بیشتر کرد. ناگفته نماند که شرکت Huawei در این سال های اخیر این تکنولوژی را در مودم های فیبر نوری خود لحاظ نموده است و همین فناوری سبب شده است تا به یکی از رقبای یکه تاز در عرصه ی مودم های فیبرنوری بدل شود.

مشخصات فنی مودم فیبر نوری هواوی HG8245H

  • تعداد پورت شبکه : 4 عدد
  • سرعت پورت شبکه : گیگ
  • تعداد پورت USB: یک عدد
  • تعداد پورت تلفن: 2 عدد
  • سرعت وای فای: 300Mbps
  • باند فرکانسی: تک باند
  • قدرت آنتن: 2 آنتن 5dbi
  • نوع کانکتور: SC/APC/UPC
  • پشتیبان از تکنولوژی : MIMO 2*2, GPON


مودم فیبر نوری هواوی HG8245H به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین و قدرتمندترین مودم‌های ارائه شده توسط شرکت هواوی در زمینه اتصال به شبکه‌های فیبر نوری ظاهر می‌شود. با ویژگی‌هایی نظیر قابلیت پورت‌های گیگابیتی، پشتیبانی از تکنولوژی GPON و MIMO 2*2، این مودم نه تنها امکان اتصال به اینترنت با سرعت بالا را فراهم می‌کند، بلکه امکاناتی چون اتصال تلفن‌ها، به اشتراک گذاری فایل‌ها از طریق پورت USB، و ارسال سیگنال وایرلس در فضاهای گسترده را نیز فراهم می‌سازد.

در کل، مودم Huawei HG8245H با توجه به امکانات و قابلیت‌های گسترده خود، یک گزینه جذاب برای افراد و سازمان‌هایی است که به دنبال یک راه حل قوی و پایدار برای اتصال به شبکه‌های فیبر نوری هستند. این مودم نه تنها با تکنولوژی‌های مدرن ارتباطات همگام شده بلکه به عنوان یک Gateway نیز عمل کرده و نیازهای مختلف کاربران را برآورده می‌سازد.

نظر خود را وارد نمایید