ای-نماد عضو نظام صنفی اتاق بازرگانی

انبار گردانی سورین نت

بهترین مودم تک باند فیبر نوری

یکی از مودم های خوش نام و پر متقاضی شرکت هواوی مودم hg8245h است. شرکت هوآوی یکی از برندهای مطرح در زمینه ی تولید و طراحی مودم می باشد. تعداد قابل توجهی از مودم‌های هواوی در زمینه ont که همان مودم فیبر نوری است ساخته می شوند. در این مقاله سعی بر این داریم تا از قابلیت های مودم hg8245h به طور مفصل صحبت کنیم با ما همراه باشید.

مودم هواوی HG8245H از مودم های پرطرفدار از نظر هزینه و امکانات در بین کاربران است؛ این مودم به نوعی ورژن ارتقا یافته ی مودم فیبر نوری HG8245C می باشد و در کلاس +B در بازار جهانی عرضه می شود. مودم هواوی HG8245H یکی از بهترین مودم ها در شرکت ها و سازمان ها می باشد چرا که باتوجه به امکاناتی که دارد بسیار مقرون به صرفه است.

ویژگی های مودم فیبر نوری hg8245h

مودم فیبر نوری Echolife hg8245h دو آنتن بلند با قدرت آنتن 5dbi دارد که فضای وسیعی را تحت پوشش قرار می دهد. سرعت wifi مودم h با وجود باند 2.4 گیگاهرتزی حدود 300 مگابیت بر ثانیه می باشد و به عنوان یک مودم تک باند از سرعت قابل توجهی برخوردار است؛ همچنین مودم هواوی hg8245h دارای چهار پورت شبکه از نوع گیگ با سرعت 1000 مگابیت بر ثانیه می باشد؛ این مودم دو پورت تلفن fxs دارد که می تواند خطوط شهری با پروتکل های sip را به خط شهری آنالوگ تبدیل نماید.

خط شهری آنالوگ همان خط تلفن است که به تمامی تلفن های بی سیم و باسیم متصل می شود. اگر خطوط خریداری شده از شرکت مخابرات بیش از 2 عدد باشد برای راه اندازی آن شما می توانید از Gateway استفاده نمایید اما اگر زمانی بخواهید روی خود سرور voip یا سانترال تحت شبکه راه اندازی کنید دیگر نیاز به تهیه ی gateway نمی باشد چرا که این سرویس خود دارای sip می باشد و به راحتی می تواند خطوط sip شرکت مخابرات را بر روی سرور راه اندازی نماید.

مودم hg8245h

یکی دیگر از ویژگی های مودم hg8245h دارا بودن یک پورت usb است که شما با استفاده از این قابلیت به راحتی می توانید تمامی فایل های اطلاعاتی خود را برای کاربرانی که به مودم شما متصل هستند ارسال کنید.

تجهیزات شرکت میکروتیک این امکان را دارند تا بتوانند به صورت همزمان چند دیش وایرلس را در یک یا چندین جهت پشتیبانی نمایند به این معنا که به صورت همزمان یک دستگاه wireless می تواند با چندین نقطه ارتباط برقرار کند که بر همین اساس تعداد dishها و یا فرکانس های مختلفی که بر روی این تجهیزات قرار می گیرد از آن ها تحت عنوان single chain یعنی تک کاناله و یا دو dish به صورت همزمان dual chain یاد می شود که در حقیقت chain به معنای آنتن می باشد. مودم هوآوی hg8245h از mimo 2*2 نیز پشتیبانی می کند. Mimo مخفف عبارت multiple input multiple output است که در اصطلاحات فنی به dual chainها mimo 2*2 نیز می گویند. با استفاده از آنتن های دو قطبی dual polarized برای هر کانکتور در تجهیزات وایرلس استفاده نمود و سرعت ارتباط را بیشتر کرد. ناگفته نماند که شرکت Huawei در این سال های اخیر این تکنولوژی را در مودم های فیبر نوری خود لحاظ نموده است و همین فناوری سبب شده است تا به یکی از رقبای یکه تاز در عرصه ی مودم های فیبرنوری بدل شود.

مودم فیبر نوری hg8245h باتوجه به سرعت و تعداد پورت هایی که دارد یکی از بهترین مودم های تک باند هواوی است چرا که می تواند تعداد کاربران بیشتری را به اینترنت متصل کند و به لحاظ قیمت در نوع خود بسیار مقرون به صرفه می باشد.

نظر خود را وارد نمایید