ای-نماد عضو نظام صنفی اتاق بازرگانی

انبار گردانی سورین نت

بهترین تجربه سرعت با مودم x6

مودم EG8145X6 یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین مودم فیبر نوری شرکت Huawei در بین گیمرها و استریمر ها می باشد؛ چرا که بهترین تجربه سرعت با ping پایین را برای آن ها به ارمغان می آورد. شرکت هواوی از برند های مطرح در زمینه ی طراحی و تولید مودم های فیبر نوری می باشد که جایگاه ویژه ای در بازار ایران دارد، و کاربران بسیاری از ONTهای این شرکت استفاده می کنند. طراحی زیبا و منحصر به فرد این مودم باتوجه به ویژگی ها و امکاناتی که دارد به یکی از پر فروش ترین مودم های شرکت هواوی بدل شده است.

ویژگی مودم EG8145X6

 

طراحی و نمایش

مودم EG8145X6 در مقایسه با دیگر مودم های شرکت هواوی دارای طراحی زیبا و منحصر به فردی است که توجه کاربران را به خود جلب کرده است. مودم X6، مودمی کوچک و زیبا با ویژگی های بسیاری است که مورد توجه تعداد بسیاری از کاربران از جمله گیمرها، استریمرها و... قرار گرفته است. در قسمت بالای این مودم، یک دکمه ریست قرار گرفته است که با فشردن آن، تنظیمات به حالت پیش‌فرض بازگردانده می‌شود و در قسمت پایین مودم پنل‌های LED برای نشان دادن وضعیت اتصال به اینترنت، WiFi، LAN و دیگر وضعیت‌های مربوط به مودم تعبیه شده است.

قابلیت‌های شبکه

مودم فیبر نوری X6 برای اتصال به شبکه های بی سیم WiFi از استاندرد ac 802.11 و قابلیت‌های چون  NAT، DMZ، پروتکل‌های PPPoE و IPv6 هم پشتیبانی می‌نماید. مودم EG8145X6 از پروتکل QoS پشتیبانی می کند؛ این کلمه مخفف عبارت Quality of Service و به معنای مدیریت ترافیک شبکه و اختصاص بیشتر پهنای باند به برنامه‌ها و ارتباطاتی که نیاز به سرعت بالاتری دارند می باشد.

پورت‌های اتصال

ONT EG8145X6 دارای چهار پورت LAN و یک پورت POTS است که به کاربران امکان اتصال به دستگاه‌های مختلف را می‌دهد؛ همچنین دارای دو پورت USB برای اتصال به دستگاه‌هایی همانند هارد دیسک خارجی، پرینتر و سایر دستگاه‌هایی است که از USB پشتیبانی می‌کنند. از طریق پورت USB مودم می توان تمام اطلاعات و داده های سیستم هایی که به مودم متصل هستند را به اشتراک بگذارید. 

قابلیت‌های امنیتی

مودم فیبرنوری EG8145X6 از قابلیت‌های امنیتی مختلفی برای حفاظت از اطلاعات و داده های کاربران استفاده می‌کند. این مودم از WPA/WPA2 و 128 بیتی AES برای رمزنگاری اطلاعات شبکه و برای جلوگیری از دسترسی غیرمجاز می باشد هم پشتیبانی می کند. مودم X6 از پشتیبانی فایروال و مدیریت دسترسی استفاده می‌کند تا به کاربران امکان مدیریت دسترسی دستگاه‌های متصل به شبکه را بدهد.

نصب و راه‌اندازی

نصب و راه‌اندازی مودم EG8145X6 بسیار ساده است و به دلیل استفاده از اینترنت فیبر نوری، ابتدا باید فیبر نوری را به مودم متصل کرده و سپس به کامپیوتر یا دستگاه دیگری متصل شود. پس از اتصال، کاربر می‌تواند با استفاده از یک صفحه وب مربوط به مودم، تنظیمات مورد نیاز خود را انجام دهد.

WIFI 6

مودم فیبر نوری EG8145X6 که به تازگی توسط شرکت هواوی طراحی و تولید شده است از WiFi6 (802.11ax) پشتیبانی می کند. یکی از علت هایی که مودم X6 می تواند از سرعت وای فای 2400 مگابیت برثانیه پشتیبانی کند WIFI6 است که در مقابل سایر مودم ها سرعت بالایی محسوب می شود. برخی از مودم‌های فیبرنوری شرکت Huawei که از WiFi6 پشتیبانی می کنند عبارتند از:

ویژگی‌های WiFi 6 شامل افزایش سرعت، پایداری و قابلیت اتصال به تعداد بیشتری از دستگاه‌ها در یک زمان است. این ویژگی‌ها به کاربران امکان تجربه ارتباطی بهتر و پایدارتری را می دهد.

ناگفته نماند که مودم X6 از فناوری MIMO 2*2 هم پشتیبانی می کند. MIMO مخفف عبارت Multiple-Input Multiple-Output به معنای چند ورودی چند خروجی است و یکی از تکنولوژی‌های ارتباطی پر قدرت در شبکه‌های بی‌سیم است و به علت سرعت بالا و پینگ پایینی که دارد یکی از گزینه های مطلوب برای گیمرها می باشد چرا که مودم X6 دارای دو آنتن داخلی با قدرت 5dbi است که می تواند پهنای باند وسیعی را پوشش دهد. همانطور که می دانید با افزایش پهنای باند می توان اطلاعات و داده های بسیاری را با سرعت بیشتری ارسال و یا دریافت نمود که در این صورت ping هم کاهش می یابد و این شرایط بسیار مطلوب برای تمامی کاربران است. 

نتیجه‌گیری
به طور کلی ، مودم EG8145X6 شرکت Huawei یکی از بهترین گزینه‌ها برای ارتباط با اینترنت از طریق فیبر نوری است. مودم فیبرنوری X6 باتوجه به امکانات و ویژگی هایی امنیتی که دارد گزینه بسیار مناسب برای کاربران می باشد؛ ناگفته نماند نصب و راه اندازی این مودم آسان می باشد و قیمت آن باتوجه به ویژگی های امکانات و ویژگی های ارائه شده مطلوب است.

نظر خود را وارد نمایید