ای-نماد عضو نظام صنفی اتاق بازرگانی

انبار گردانی سورین نت

انواع مودم فایبر هوم

یکی از تجهیزات پرکاربرد در هنگام اتصال به اینترنت مودم‌ها می‌باشند که روزانه انواع مختلفی از آن ها با برندهای متفاوت طراحی و تولید می‌شوند. فایبرهوم یکی از برندهای نام آشنا در حوزه‌ی طراحی و تولید مودم‌های فیبر نوری است که با مودم فیبر نوری هواوی در رقابت است. این برند با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته، مودم‌هایی را تولید می‌کند که به کاربران، امکان اتصال به شبکه‌های فیبر نوری با سرعت و پایداری بالا را ارائه می‌دهد. در ادامه مقاله همراه ما باشید تا بهترین های فایبر هوم را معرفی کنیم.

معرفی مودم فیبر نوری فایبر هوم

شرکت فایبر هوم به طور اختصاصی از سال 2018 فعالیت خود را در زمینه ی طراحی و تولید انواع مودم‌های فیبر نوری آغاز کرده است. این شرکت به عنوان یک نهاد متخصص و پیشرو در حوزه فناوری ارتباطات، به منظور ارتقاء ارتباطات اینترنتی در جوامع مختلف، به تولید تجهیزاتی مبتنی بر فیبر نوری متمرکز شده است. فایبر هوم با بهره‌گیری از تیم مهندسی مجرب و متخصصان متعهد، به دنبال بهبود مودم‌های فیبر نوری خود است. این تلاش‌ها باعث شده است تا محصولات این شرکت به عنوان یک گزینه مطمئن، با کیفیت و مقرون به صرفه در بازار جهانی شناخته شود.

مودم فیبر نوری فایبر هوم باتوجه به نیازهای متنوع کاربران و فناوری‌های روز دنیا طراحی شده‌اند. این مودم‌ها به وسیله فناوری‌های پیشرفته‌ای که در آنها به کار رفته است، امکان اتصال سریع، پایدار و با کیفیت بالا را برای کاربران فراهم می‌کنند. همچنین جز سازگارترین مودم‌ها به شمار می روند و برای اکثر کاربران مناسب می باشد.

ویژگی‌های مودم Fiberhome

مودم‌های فیبر نوری فایبر هوم معمولاً دارای ویژگی‌هایی همچون سرعت بالا، پهنای باند بالا و امکان اتصال به دستگاه‌های مختلف از جمله کامپیوترها، تلویزیون‌ها، تلفن‌ها و دستگاه‌های بی‌سیم می‌باشند. همچنین، مودم‌های برند فایبر هوم اغلب دارای تکنولوژی‌های امنیتی مانند رمزنگاری اطلاعات و پشتیبانی از پروتکل‌های امنیتی برای حفاظت از اطلاعات کاربران در ارتباطات آنلاین می‌باشد.

"قبل از خرید مودم‌های فیبر نوری فایبر هوم شما می‌بایست به نزدیک‌ترین مرکز مخابراتی مراجعه کنید تا مطمئن شوید که آیا منطقه مورد نظر شما مودم‌های فایبر هوم را تحت پوشش دارد یا خیر؟ چرا که هر مودم با olt برند خود سازگار است."

معرفی انواع مودم های فایبر هوم

  1. مودم فیبر نوری فایبرهوم AN5506-4fs

مودم فیبر نوری an5506-4fs دارای 4 پورت شبکه گیگ با سرعت 10/100/1000 است که به راحتی می توان به لپ تاپ، STB یا همان ست تاپ باکس ها متصل کرد و شامل دو پورت برای اتصال به تلفن و یا دستگاه های صوتی می باشد. مهم ترین پورت در مودم ها پورت USB است. پورت USB به شما این امکان را می دهد که بتوانید اطلاعات و داده ها با تمامی افرادی که به مودم شما متصل هستند به اشتراک بگذارید. سرعت وای فای مودم 4FS ، 300 مگابیت بر ثانیه است که برای مصارف معمولی سرعت خوبی به حساب می آید ناگفته نماند که مودم AN5506-4FS دارای دو آنتن با قدرت 5dbi است که این قابلیت باعث می شود تا پهنای باند وسیعی را پوشش دهد.

  1. مودم فیبر نوری فایبرهوم AN5506-4FG

مودم فیبر نوری an5506-4fg دارای 4 پورت شبکه گیگ با سرعت 10/100/1000 است که به راحتی می توان به لپ تاپ، STB یا همان ست تاپ باکس ها متصل کرد و شامل یک پورت برای اتصال به تلفن و یا دستگاه های صوتی و یک پورت USB برای اشتراک گذاری فایل ها می باشد. سرعت وای فای مودم 4FS ، 300 مگابیت بر ثانیه است که برای مصارف معمولی سرعت خوبی به حساب می آید ناگفته نماند که مودم AN5506-4FS دارای دو آنتن با قدرت 5dbi است که این قابلیت باعث می شود تا پهنای باند وسیعی را پوشش دهد.

4fg مودم

  1. مودم فیبر نوری فایبرهوم AN5506-2FG

مودم فیبر نوری an5506-2fg برخلاف مودم های 4fs و 4fg دارای یک پورت شبکه فست اترنت با سرعت 10/100 و یک پورت شبکه گیگ با سرعت 1000/100/10 متصل کرد و شامل یک پورت برای اتصال به تلفن و یا دستگاه های صوتی می‌باشد و همچنین فاقد پورت USB می باشد. سرعت وای فای مودم 2FG ، 300 مگابیت بر ثانیه است که برای مصارف معمولی سرعت خوبی به حساب می آید ناگفته نماند که مودم AN5506-2FG دارای دو آنتن با قدرت 5dbi است که این قابلیت باعث می‌شود تا پهنای باند وسیعی را پوشش دهد.

2fg مودم

  1. مودم فیبر نوری فایبرهوم AN5506-4F

مودم فیبر نوری an5506-4f دارای 4 پورت شبکه فست اترنت با سرعت 100/1000 است که به راحتی می توان به لپ تاپ، STB یا همان ست تاپ باکس ها متصل کرد و شامل دو پورت برای اتصال به تلفن و یا دستگاه‌های صوتی و یک پورت USB برای اشتراک گذاری فایل ها می‌باشد. سرعت WiFi مودم 4F ، 300 مگابیت بر ثانیه است که برای مصارف معمولی سرعت خوبی به حساب می آید ناگفته نماند که مودم AN5506-4F دارای دو آنتن با قدرت 5dbi است که این قابلیت باعث می‌شود تا پهنای باند وسیعی را پوشش دهد.

4f مودم

 

 

 

 

نظر خود را وارد نمایید